В умовах розбудови України як суверенної держави перед школою стоїть складне і відповідальне завдання – виховати високоморальне,національно свідоме підростаюче покоління, патріотів своєї Батьківщини, спадкоємців і продовжувачів прогресивних національних традицій.Основою духовногожиття людини, її прагнення до волі та процвітання України єпатріотизм.Він становитьскладову частину національного світогляду і поведінки людини у її ставленні до рідного народу, до іншихнацій і народностей.Національно – патріотичне виховання здійснюється насамперед у процесі навчання, де в учнів закладається фундамент глибоких знань, формується світогляд, національна самосвідомість. Уже в молодших класах учні усвідомлюють такі поняття, як «Батьківщина», «подвиг», «патріот», вчаться шанувати землю батьків, вивчають свій родовід. Класоводи проводять екскурсії по рідному селу, відвідують краєзнавчий музей, разом з дітьми оформляють альбоми «Моє рідне село», «Україна – моя країна». Дітям у різних аспектах дається уявлення, що кожний має свою Батьківщину, свої національні традиції. Учні знайомляться з національним українським колоритом, народними обрядами, традиціями, проводяться святкові ранки: «Вечорниці», «Св. Миколая», «Стрітення», свята на патріотичну тематику: «Без верби й калини нема України», «Із бабусиної скрині», « Державні і народні символи України».